Masz pytanie?

MASZ PYTANIE? FAQ

CZĘSTE PYTANIA

Wybierz pytanie, kliknij, uzyskasz odpowiedź.

______________________________________________________________________________________

Mam problem ze złożeniem zamówienia

Skontaktuj się z nami tel. 793 444 876; 790 700 175

lub zapoznaj się ze szczegółowym opisem ścieżki zamawiania

______________________________________________________________________________________

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Nie, zamówienie możesz złożyć wyłącznie porzez stronę internetową www.gooha.pl

__________________________________________________________________________________________

Jak sprawdzić dostępność produktu?

Na każdej karcie produktu podana jest informacja o ilości sztuk dostępnych w magazynie.

__________________________________________________________________________________________

Jak sprawdzić status zamówienia?

Na podany w zamówieniu adres mailowy bieżąco wysyłamy informacje o statusie transakcji. Jeśli założysz konto, po zalogowaniu, znajdziesz wszystkie informacje o bieżącym i już zrealizowanym zakupie.

__________________________________________________________________________________________

Jak zmienić zamówienie?

Skontaktuj się z nami tel. 793 444 876 lub 790 700 175

Biuro czynne:

poniedziałek - czwartek: godz. 09:00 - 16:00

__________________________________________________________________________________________

Jak anulować zamówienie?

Skontaktuj się z nami tel. 793 444 876 lub 790 700 175 lub napisz:

>> wyślij e-mail

poczta skorzystaj z formularza na stronie

__________________________________________________________________________________________

Jak opłacić zamówienie?

Do wyboru następujące formy płatności:

  • przelew na konto
  • wpłata online
  • za pobraniem

>> szczegółowy opis form płatności

__________________________________________________________________________________________

Mam problem z płatnością online

Skorzystaj z możliwości wpłaty przez bezpieczne

>> konto PayPal firmy P.H.U. Małgorzata Piątek

__________________________________________________________________________________________

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy na terytorium Polski

1. Przelew przedpłata na konto Poczta Polska:

  • małe, składane parasole - 14,00 PLN
  • duże składane i długie parasole - 22,00 PLN

2. Przelew przedpłata na konto kurier - 20,00 PLN

3. Pobranie kurier - 25,00 PLN

4. Darmowa dostawa przy kwocie zakupu 500,00 PLN

__________________________________________________________________________________________

Od jakiej kwoty darmowa dostawa?

Darmowa dostawa od kwoty zakupu 500,00 PLN.

__________________________________________________________________________________________

Czy wysyłamy za granicę?

Nie wysyłamy towaru za granicę Polski.
__________________________________________________________________________________________

Kiedy zamówiony towar będzie do mnie wysłany?

Towar wysyłamy niezwłocznie po:
  • uzyskaniu potwierdzenia wpłaty online
  • potwierdzeniu wpłaty na naszym koncie bankowym
  • wyborze opcji przesyłki za pobraniem

__________________________________________________________________________________________

Kiedy otrzymam towar?

  • przesyłka kurierska - standardowo następnego dnia roboczego
  • przesyłka priorytetowa przedpłata Poczta Polska - przewidywany termin realizacji to następny dzień roboczy (D+1), pod warunkiem nadania przesyłki przed godziną 15:00
  • przesyłka za pobraniem Poczta Polska - przewidywany termin realizacji to dwa dni robocze (D+2), pod warunkiem nadania przesyłki przed godziną 15:00

    Uwaga! Kurier (doręczyciel) nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem. Należy zatem pamiętać, iż w przewidywanym terminie dostawy, osoba odbierająca powinna znajdować się pod adresem doręczenia przesyłki.

__________________________________________________________________________________________

Czy mogę wybrać porę dnia dostawy?

Koszt wyboru dostawy w wybranych porach dnia wiąże się z wyższym kosztem za realizację zamówienia i wynika z cennika firmy kurierskiej. Przed złożeniem zamówienia należy zapytać o opłatę. Bez wcześniejszego uzgodnienia i uiszczenia opłaty, nie jesteśmy w stanie spełnić próśb o dostawę w wybranych porach dnia.

Dodatkowa opłata za dostawę

  • do godziny 09:00 - 39,00 PLN
  • do godziny 12:00 - 33,00 PLN
  • w godzinach 18:00 - 22:00 - 12,00 PLN

__________________________________________________________________________________________

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Inny adres dostawy należy podać w Komentarzach w momencie składania zamówienia. Po nadaniu przesyłki, nie jesteśmy w stanie zmienić adresu dostawy na inny, niż podany w zamówieniu.

__________________________________________________________________________________________

Czy mogę osobiście odebrać towar?

Towar można odbierać osobiście w sklepie stacjonarnym:

os. B Śmiałego 2E, Poznań

od poniedziałku do czwartku w godzinach 13:00 - 16:00.

>> zobacz na mapie

Prosimy o wcześniejsze uzgodnienie terminu odbioru i przygotowanie gotówki. Można również dokonać przedpłaty.

__________________________________________________________________________________________

Jak sprawdzić gdzie jest moja przesyłka?

W chwili złożenia przez nas zamówienia usługi w firmie kurierskiej, Klient otrzyma informację o numerze listu przewozowego i możliwości śledzenia przesyłki.

W przypadku niedostarczenia przesyłki priorytetowej Poczty Polskiej w terminie, prosimy o kontakt. Podamy numer nadania. Przesyłkę można śledzić na stronie Poczty Polskiej:

>> e-monitoring

__________________________________________________________________________________________

Czy produkty są objęte gwarancją?

Wszystkie oferowane w sklepie gooha parasole są objęte 24-miesięczną gwarancją.

Można darmowo przedłużyć do 5 lat gwarancję na parasole Carbonsteel Doppler, po spełnieniu poniższych warunków:

  • przedłużenie gwarancji zaktywować w ciągu 2 miesięcy od zakupu parasola
  • uzyskanie i zachowanie potwierdzenia e-mail, po udanej darmowej rejestracji 
  • do realizacji gwarancji potrzebny jest e-mail z potwierdzeniem oraz dowód zakupu
  • numer produktu znajduje się na załączonej metce

>> przedłużenie gwarancji parasoli Carbonsteel Doppler

__________________________________________________________________________________________

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 25 grudnia 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.

Taki towar musi być opatrzony oryginalnymi metkami, nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Zwracany towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim dowód zakupu. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży ponosi wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania) do Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca koszt najtańszego środka transportu przewidzianego w ofercie.

Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem pocztowym, gdyż takich nie odbieramy. W przypadku nieodebrania przesyłki w terminie lub podania błędnego adresu, powodującego zwrot do nadawcy, Klient ponosi koszty związane ze zwrotem + koszt ponownego wysłania do adresata.

>> szczegóły + formularze reklamacji i zwrotów

__________________________________________________________________________________________

Czy mogę naprawić swój parasol?

Nie naprawiamy parasoli.

__________________________________________________________________________________________

Nie znalazłam(em) odpowiedzi na moje pytanie lub mam problem z złożeniem zamówienia, prosimy o kontakt:

 
W przypadku jakichkolwiek problemów z złożeniem zamówienia prosimy o kontakt:
 
ikona phone +48 793 444 876, 790 700 175
sobota, niedziela, dni ustawowo wolne od pracy: biuro nieczynne

__________________________________________________________________________________________

JAK KUPOWAĆ W SKLEPIE INTERNETOWYM GOOHA PARASOLE


Wszystkie oferowane parasole są nowe i dysponujemy nimi w sklepie. Można dokonać zakupu po wcześniejszej rejestracji lub z jej pominięciem.

1. WYBÓR PRODUKTU

  • przy każdym produkcie znajdują się szczegółowe informacje na jego temat

  • po wyborze interesującego produktu dodajemy go » do koszyka

2. ŚCIEŻKA ZAMAWIANIA

  • po ewentualnej korekcie ilości zamawianego produktu można dokonać zakupu » przejdź dalej

3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA

TWOJE DANE OSOBOWE

  • wypełniamy wymagane pola

  • w przypadku wyboru jako dowodu sprzedaży faktury VAT podajemy dane z numerem NIP

SPOSÓB DOSTAWY I PŁATNOŚĆ

Do wyboru płatności:

  • gotówka w siedzibie Sprzedającego – najpóźniej w momencie odbioru osobistego zamówienia

  • przelew przedpłata na konto

P.H.U. Małgorzata Piątek, os. B Śmiałego 15 lok.34, 60-682 Poznań

47 1050 1520 1000 0090 7831 2528 ING BANK ŚLĄSKI - w tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

  • wpłata przez elektroniczny system Dotpay

 
 
  • wpłata przez elektroniczny system PayPal
  • za pobraniem w momencie odbioru przesyłki od doręczyciela - Poczta Polska
  • za pobraniem w momencie odbioru przesyłki od Kuriera
WYBÓR OPCJI DOSTAWY
  • zaznaczamy z rozwijanej listy wybraną opcję /zostanie automatycznie doliczona kwota do końcowej zapłaty/
  • darmowa dostawa przy kwocie zakupu 500,00 PLN.
PRODUKTY
  • tu znajduje się informacja o dokonanym zamówieniu i pełnych kosztach zakupu
  • przed ostatnim krokiem » potwierdzam zamówienie, należy zapoznać się i zaakceptować 'Regulamin'
WYDRUK ZAMÓWIENIA
 
Oznacza pomyślne przejście przez ścieżkę składania zamówienia.
Tutaj znajduje się komplet informacji:
  • numer ID zamówienia
  • dane zmawiającego
  • zamówione produkty
  • w przypadku płatności poprzez Dotpay lub PayPal następuje automatyczne przekierowanie na stronę do wpłaty
4. STATUS ZAMÓWIENIA

Znaczenie informacji przekazywanych za pomocą wiadomości e - mail

ZAMÓWIENIE NR - potwierdzenie zamówienia zawiera podstawowe dane
  • numer transakcji
  • dane osobowe
  • zamówione produkty
  • sposób dostawy i płatności
  • dane do wpłaty
  • kwota do zapłaty
  • wskazanie Regulaminu sklepu wraz z informacją o zawarciu umowy kupna, o warunkach i prawach odstąpienia od umowy, a także o gwarancji oraz jej warunkach

STATUS TWOJEGO ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ ZMIENIONY NA

  • w realizacji - potwierdzenie wpłaty na nasze konto
  • wysłane - potwierdzenie wysyłki kupionego produktu
  • anulowane - anulowanie transakcji
Facebook