Masz pytanie?
Aktualności

Nie naprawiamy parasoli!

***

Parasole i wachlarze

z naszego sklepu

kupisz wyłącznie online

***

Darmowa Dostawa

za zakupy przedpłacone

***

Wysyłamy

Kurierem lub do Paczkomatu

***

Masz pytanie? FAQ

CZĘSTE PYTANIA

Wybierz pytanie, kliknij, uzyskasz odpowiedź.

______________________________________________________________________________________________________

Mam problem ze złożeniem zamówienia

Skontaktuj się z nami

telefon 793 444 876 lub 790 700 175

piątek, sobota, niedziela, dni ustawowo wolne od pracy - biuro nieczynne

______________________________________________________________________________________________________

Czy wystawiamy faktury VAT?

Tak.

______________________________________________________________________________________________________

Kiedy i jak otrzymam fakturę do zakupu

Dowód sprzedaży (faktura) wysyłamy na adres e-mail podany w zamówieniu, najpóźniej do 48 godzin po dostawie.

______________________________________________________________________________________________________

Jak sprawdzić dostępność produktu?

Na każdej karcie produktu podana jest informacja o ilości sztuk dostępnych w magazynie.

______________________________________________________________________________________________________

Jak sprawdzić status zamówienia?

Na podany w zamówieniu adres mailowy bieżąco wysyłamy informacje o statusie transakcji. Jeśli założysz konto, po zalogowaniu, znajdziesz wszystkie informacje o bieżącym i już zrealizowanym zakupie.

______________________________________________________________________________________________________

Jak zmienić zamówienie?

Skontaktuj się z nami

telefon 793 444 876 lub 790 700 175

Biuro czynne:

poniedziałek - czwartek: godz. 09:00 - 16:00

piątek, sobota, niedziela, dni ustawowo wolne od pracy - biuro nieczynne

______________________________________________________________________________________________________

Jak anulować zamówienie?

Skontaktuj się z nami 

 telefon 793 444 876 lub 790 700 175

piątek, sobota, niedziela, dni ustawowo wolne od pracy - biuro nieczynne

 e-mail parasole@gooha.pl

______________________________________________________________________________________________________

Jak opłacić zamówienie?

Do wyboru następujące formy płatności:

  • przelew na konto
  • wpłata online
  • za pobraniem

______________________________________________________________________________________________________

Jaki jest koszt dostawy?

DARMOWA DOSTAWA PO PRZEDPŁACIE KURIEREM I DO PACZKOMATU

Koszt dostawy na terytorium Polski

1. Kurier przelew przedpłata na konto - 0.00 PLN

2. Kurier pobranie - 0.00 PLN

3. Paczkomaty InPost - 0.00 PLN

______________________________________________________________________________________________________

Czy mogę wybrać porę dnia dostawy?

Koszt wyboru dostawy w wybranych porach dnia wiąże się z dodatkowym kosztem za realizację zamówienia i wynika z cennika firmy kurierskiej. Przed złożeniem zamówienia należy zapytać o opłatę. Bez wcześniejszego uzgodnienia i uiszczenia opłaty, nie jesteśmy w stanie spełnić próśb o dostawę w wybranych porach dnia.

______________________________________________________________________________________________________

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Nie, zamówienie możesz złożyć wyłącznie w naszym sklepie internetowym www.gooha.pl.

______________________________________________________________________________________________________

Kiedy zamówiony towar będzie do mnie wysłany?

Towar wysyłamy w momencie:
  • uzyskania potwierdzenia wpłaty online
  • odnotowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym
  • wyborze opcji przesyłki za pobraniem

Rezerwujemy 3 dni robocze dla skompletowania zamówienia.

______________________________________________________________________________________________________

Kiedy otrzymam towar?

Po nadaniu przesyłki i równoczesnym oznaczeniu w statusie zamówienia jako > zamówienie wysłane:

  • przesyłka kurierska - standardowo następnego dnia roboczego
    Uwaga! Kurier (doręczyciel) nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem. Należy zatem pamiętać, iż w przewidywanym terminie dostawy, osoba odbierająca powinna znajdować się pod adresem doręczenia przesyłki.
  • o dostarczeniu przesyłki do Paczkomatu informuje firma kurierska InPost. Można ja odebrać na trzy sposoby:

1. Odbierz z aplikacją InPost Mobile.

2. Odbierz z kodem QR lub z kodem odbioru.

3. Paczkę możesz odebrać również podając na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru (6 cyfr), zamieszczony w wiadomości lub w aplikacji.

Przesyłkę z Paczkomatu należy odebrać w ciągu 48 godzin od momentu jej dostarczenia.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie przewoźnika InPost tutaj

______________________________________________________________________________________________________

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Inny adres dostawy należy podać w Komentarzach w momencie składania zamówienia. Po nadaniu przesyłki, nie jesteśmy w stanie zmienić adresu dostawy na inny, niż podany w zamówieniu.

______________________________________________________________________________________________________

Czy mogę osobiście odebrać towar?

Nie.

______________________________________________________________________________________________________

Jak sprawdzić gdzie jest moja przesyłka?

W chwili złożenia przez nas zamówienia usługi w firmie kurierskiej, Klient otrzyma informację o numerze listu przewozowego i możliwości śledzenia przesyłki.

______________________________________________________________________________________________________

Czy produkty są objęte gwarancją?

Wszystkie oferowane w sklepie gooha parasole są objęte 24-miesięczną rękojmią.

______________________________________________________________________________________________________

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 25 grudnia 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.

Adres do zwrotu:
Małgorzata Piątek
os. B. Śmiałego 15/ 34
60-682 Poznań

Taki towar musi być opatrzony oryginalnymi metkami, nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży ponosi wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania) do Sprzedawcy.

Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem pocztowym, gdyż takich nie odbieramy.

W przypadku nieodebrania przesyłki z zakupionym towarem przez Klienta, lub podania błędnego adresu dostawy, powodującego zwrot do nadawcy, Klient ponosi koszty związane ze zwrotem + koszt ponownego wysłania do adresata.

>> szczegóły + formularze reklamacji i zwrotów

______________________________________________________________________________________________________

Czy mogę naprawić swój parasol?

Nie naprawiamy parasoli przeciwdeszczowych i ogrodowych.

______________________________________________________________________________________________________

Nie znalazłam(em) odpowiedzi na moje pytanie

 Skontaktuj się z nami
+48 793 444 876 lub 790 700 175 
piątek, sobota, niedziela, dni ustawowo wolne od pracy - biuro nieczynne
 
e-mail: parasole@gooha.pl

______________________________________________________________________________________________________