Nie naprawiamy parasoli!
***
Parasole i wachlarze
z naszego sklepu
kupisz wyłącznie online
***
za zakupy przedpłacone
***
Wysyłamy
Kurierem lub do Paczkomatu
***
CZĘSTE PYTANIA
Wybierz pytanie, kliknij, uzyskasz odpowiedź.
______________________________________________________________________________________________________
Mam problem ze złożeniem zamówienia
Skontaktuj się z nami
793 444 876 lub 790 700 175
piątek, sobota, niedziela, dni ustawowo wolne od pracy - biuro nieczynne
______________________________________________________________________________________________________
Tak.
______________________________________________________________________________________________________
Kiedy i jak otrzymam fakturę do zakupu
Dowód sprzedaży (faktura) wysyłamy na adres e-mail podany w zamówieniu, najpóźniej do 48 godzin po dostawie.
______________________________________________________________________________________________________
Jak sprawdzić dostępność produktu?
Na każdej karcie produktu podana jest informacja o ilości sztuk dostępnych w magazynie.
______________________________________________________________________________________________________
Jak sprawdzić status zamówienia?
Na podany w zamówieniu adres mailowy bieżąco wysyłamy informacje o statusie transakcji. Jeśli założysz konto, po zalogowaniu, znajdziesz wszystkie informacje o bieżącym i już zrealizowanym zakupie.
______________________________________________________________________________________________________
Skontaktuj się z nami
793 444 876 lub 790 700 175
Biuro czynne:
poniedziałek - czwartek: godz. 09:00 - 16:00
piątek, sobota, niedziela, dni ustawowo wolne od pracy - biuro nieczynne
______________________________________________________________________________________________________
Skontaktuj się z nami
793 444 876 lub 790 700 175
piątek, sobota, niedziela, dni ustawowo wolne od pracy - biuro nieczynne
parasole@gooha.pl
______________________________________________________________________________________________________
Do wyboru następujące formy płatności:
______________________________________________________________________________________________________
DARMOWA DOSTAWA PO PRZEDPŁACIE KURIEREM I DO PACZKOMATU
Koszt dostawy na terytorium Polski
1. Kurier przelew przedpłata na konto - 0.00 PLN
2. Kurier pobranie - 0.00 PLN
3. Paczkomaty InPost - 0.00 PLN
______________________________________________________________________________________________________
Czy mogę wybrać porę dnia dostawy?
Koszt wyboru dostawy w wybranych porach dnia wiąże się z dodatkowym kosztem za realizację zamówienia i wynika z cennika firmy kurierskiej. Przed złożeniem zamówienia należy zapytać o opłatę. Bez wcześniejszego uzgodnienia i uiszczenia opłaty, nie jesteśmy w stanie spełnić próśb o dostawę w wybranych porach dnia.
______________________________________________________________________________________________________
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Nie, zamówienie możesz złożyć wyłącznie w naszym sklepie internetowym www.gooha.pl.
______________________________________________________________________________________________________
Rezerwujemy 3 dni robocze dla skompletowania zamówienia.
______________________________________________________________________________________________________
Po nadaniu przesyłki i równoczesnym oznaczeniu w statusie zamówienia jako > zamówienie wysłane:
1. Odbierz z aplikacją InPost Mobile.
2. Odbierz z kodem QR lub z kodem odbioru.
3. Paczkę możesz odebrać również podając na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru (6 cyfr), zamieszczony w wiadomości lub w aplikacji.
Przesyłkę z Paczkomatu należy odebrać w ciągu 48 godzin od momentu jej dostarczenia.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie przewoźnika InPost tutaj
______________________________________________________________________________________________________
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Inny adres dostawy należy podać w Komentarzach w momencie składania zamówienia. Po nadaniu przesyłki, nie jesteśmy w stanie zmienić adresu dostawy na inny, niż podany w zamówieniu.
______________________________________________________________________________________________________
Czy mogę osobiście odebrać towar?
Nie.______________________________________________________________________________________________________
Jak sprawdzić gdzie jest moja przesyłka?
W chwili złożenia przez nas zamówienia usługi w firmie kurierskiej, Klient otrzyma informację o numerze listu przewozowego i możliwości śledzenia przesyłki.
______________________________________________________________________________________________________
Czy produkty są objęte gwarancją?
Wszystkie oferowane w sklepie gooha parasole są objęte 24-miesięczną rękojmią.
______________________________________________________________________________________________________
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 25 grudnia 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.
Adres do zwrotu:
Małgorzata Piątek
os. B. Śmiałego 15/ 34
60-682 Poznań
Taki towar musi być opatrzony oryginalnymi metkami, nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży ponosi wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania) do Sprzedawcy.
Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem pocztowym, gdyż takich nie odbieramy.
W przypadku nieodebrania przesyłki z zakupionym towarem przez Klienta, lub podania błędnego adresu dostawy, powodującego zwrot do nadawcy, Klient ponosi koszty związane ze zwrotem + koszt ponownego wysłania do adresata.
>> szczegóły + formularze reklamacji i zwrotów
______________________________________________________________________________________________________
Czy mogę naprawić swój parasol?
Nie naprawiamy parasoli przeciwdeszczowych i ogrodowych.
______________________________________________________________________________________________________
Nie znalazłam(em) odpowiedzi na moje pytanie
______________________________________________________________________________________________________